Vilkår for påmelding og avmelding!
Først av alt; takk for at du har interesse for utdanning på Hjerteakademiet. Vi gleder oss over å ta deg imot som student mot å bli en dyktig terapeut og coach.
Vi ønsker å informere deg om at når betalingen er mottatt, enten som depositum eller som full betaling (eller delbetaling), vil påmeldingen være bindende. Dette gjelder uavhengig av om du melder deg på som privatperson eller som en fremtidig business-eier.
For privatpersoner:
Selv om du melder deg på som privatperson, vil du fremdeles ikke ha rett til angrefrist etter at betalingen er gjennomført, ettersom utdanningen er ment å være et profesjonelt skritt mot å starte og drive egen business som terapeut eller coach. Dette er i tråd med standard praksis for business-til-business-tjenester, hvor det normalt ikke er angrefrist.
For de som har eller ønsker å starte egen business:
Vi forstår at utdanningen har et kommersielt formål, og at du har til hensikt å bruke den til å bygge eller styrke din egen praksis som terapeut eller coach. Derfor vil påmeldingen være bindende, og det er ingen refusjonsmulighet når betalingen er mottatt. Dette er standard praksis for kurs og utdanninger rettet mot de som starter egen business.
Vi oppfordrer deg til å være sikker på ditt valg før betalingen blir gjennomført, da påmeldingen ikke kan endres eller refunderes etter dette tidspunktet.
Vi ser frem til å ha deg med på Hjerteakademiet og til å støtte deg på din profesjonelle reise!
Påmelding:
Depositum kr. 5.000.- betales ved påmelding. Resterende kursavgift utdanningen har forfall 1.september (med mindre du har valgt en betalingsavtale). Hjerteakademiet forbeholder seg retten til å endre på foredragsholdere, kursinnhold, og til å innstille kurs ved for eks. lavt deltagerantall (har aldri skjedd) og ved hendelser som er utenfor vår kontroll (force majeur).
Det er bindende påmelding!
Dersom annen betalingsordning ønsker kan du kontakte skolen på wilmann@rachelwilmann.no
Avmelding:
Hensikten med utdanningen er å støtte deg i å bygge din egen business som terapeut og coach. Påmeldingen er derfor bindende, og du er forpliktet til å betale hele kursavgiften. Det gis ikke refusjon etter at betalingen er gjennomført, og du er forpliktet til å betale hele skolesummen.
Da Hjerteakademiet er utelukkende for de som ønsker å bruke utdanningen til å starte eller drive egen business, finnes det ingen mulighet for avmelding eller refusjon etter at betalingen er gjennomført. Påmeldingen anses som bindende ved betaling, og vi oppfordrer deg til å være sikker på ditt valg før betalingen finner sted.
Vær spesielt oppmerksom på at du ved avmelding, eller hvis du ikke møter frem, må hele kursavgiften betales. Unntak er ved plutselig og alvorlig sykdom, ulykkesskade eller død, eller i hans / hennes husstand eller nærmeste familie og må skje før det har gått halvveis i utdannelsen. Det inntrufne må i tillegg enten være til total hinder eller gjøre det uforsvarlig at kursdeltager gjennomfører kurset. Det kreves i denne sammenheng sykmelding fra lege, og det skal være til oss innen 30.september påmeldingsåret for at skoleåret skal kunne refunderes delvis eller helt, og 31.desember samme påmeldingsår for at siste halvdel av skoleåret skal kunne vurderes refundert.
Ved påmelding til skoleåret forplikter du deg til å møte opp/være tilstede på alle skoledager og sendinger på nett. Dette fordi studiet er lagt opp på en slik måte at alle teknikkene du lærer går over i hverandre og krever tilstedeværelse. Skal du ta eksamen må du ha vært tilstede på alle skoledagene.