Om skolen

Hjerteakademiet er en skole hvor du utdanner deg til å bli terapeut og coach. Gjennom en rekke behandlingformer får du helt unike teknikker og metoder for å skape det beste resultatet for dine pasienter og kunder.

Vi har meget gode resultater med de behandlingsformene du får på Hjerteakademiet. De passer veldig godt sammen, og har en perfekt synergi. Derfor får pasientene dine raske resultater, og du har muligheten til å hjelpe mange mennesker med hurtige, gode og varige resultater.

Denne skolen passer både til deg som er helt ny eller som allerede er coach, mentor, sykepleier eller annen terapeut, og som vil ha en terapeut- og coachpakke som er virkningsfull og effektiv.

• Drømmer du om å hjelpe andre mennesker slik at de kan ha det fysisk og mentalt bra? Hvor de kan få hjelp til vond rygg, depresjoner, få økt energi, vekttap, mere livsglede, redusere angst og mye mer?!
  • Ønsker du å ha et liv med en dypere mening hvor du hjelper andre mennesker til å få et liv de elsker?

Det beste av alt, er at du underveis i skoleåret også får jobbet med deg selv på et helt nytt nivå. Det vil gi deg masse bonuser slik som bedre selvfølelse, en friskere kropp, du føler deg fantastisk, får bedre humør og mer overskudd. Les og hør hvilke flotte erfaringer andre terapeuter har om Hjerteakademiet.

Klikk på de ulike fanene under for å lese litt om behandlingsformene som er på skoleår #1:

• EFT nivå 1

• EFT nivå 2

• RAW Healing

• Coaching

• Grunnterapi

• Intuisjon

• Mental trening

• Business og markedsføring

Eft nivå 1

EFT nivå 1 er for alle som ønsker å benytte seg av dette flotte verktøyet enten på seg selv, eller på familiemedlemmer, venner eller bekjente.

EFT er basert på en revolusjonerende ny oppdagelse, som bryter med vanlige oppfatninger innen tradisjonell psykologi. Det baserer seg på at årsaken til alle negative følelser skyldes forstyrrelser i kroppens energi-flyt. Bemerkelsesverdig ofte lindrer EFT symptomer, ved hjelp av en utradisjonell (lett) banking med fingrene på en serie punkter på kroppen. Disse punktene korresponderer med akupunkturpunkter på energimeridianene. Der det finnes en ubalanse, finnes det en korresponderende blokkering av energiflyten gjennom meridiansystemet.

Det vil bli 2 LIVE samlinger i Trondheim + nettsamlinger. I tillegg får du din egen nettportal med alle behandlingsformene. Her finner du et stort utvalg av alle behandlingsformene via videoer, pdf-filer, lydfiler etc.

Første samling er 22. og 23.oktober 2024, og andre samling er 18-19.mars 2025.

Skolestart er mandag 16.september på nett fra kl. 14-16.

Deretter blir det jevnlige onlinesamlinger på nett, og i tillegg får du tilgang til en full online portal med undervisning via lydfiler, videoer, pdf-filer, arbeidsbøker og masse mer. Om du ikke har mulighet for å være med på onlinesamlingene når de foregår, så blir alle tatt opp, og du får tilgang til dem i portalen.

Du vil få tildelt din egen mentor underveis i hele utdannelsen som du kan spørre om hjelp dersom du har behov for det.

Klikk på de ulike fanene under for å lese litt om behandlingsformene som er på skoleår #2:

• EFT Power

• Hypnose

• RAW Opening

• Kosthold

• Gruppecoaching

• Mentorordning

• Business og markedsføring Nivå 2

Hypnoterapi

WOW, dette er en av de råeste og beste behandlingsformene som finnes. Dette er videreutvikling av EFT. I 2011 fikk Rachel en ny innsikt i årsakene til traumer. Denne nye innsikten var å jobbe med barnet i oss, og ta oss med tilbake til kjernen til problemet. I tillegg er det en komplett behandlingform som innebærer mange forskjellige teknikker i en og samme behandlingformen.

EFT Power er lett å bruke, og er en "skånsom" behandlingsmetode. Flere psykologer har kommet til Rachel ene og alene for denne teknikken, og de priser både skånsomheten og effektiviteten i teknikken. Kult, hva?!

Vil du være en dyktig terapeut og coach, ha masse pasienter OG få det livet du elsker?

Hos oss har du muligheten til å utdanne deg til en dyktig terapeut, innenfor mange behandlingsområder. På Hjerteakademiet lærer du behandlingsformer som vil gi pasientene dine raske og gode  resultater, basert på effektive teknikker og metoder, som du kan lese mer om lenger nede på siden.

Etter avlagt eksamen oppnår du tittelen Helhetsterapeut, medfølgende et diplom som bekrefter din skolegang. Hjerteakademiet er godkjent av NLH (Norges Landsforbund for Homeopraktikere). Det er en av landets største organisasjoner innen alternativ behandling. De jobber for å fremme bransjen vår slik at vi til en hver tid har de beste vilkårene.

Ønsker du å utdanne deg til terapeut? Hvorfor vente? Gjør noen med drømmen din I DAG!

Helhetlig utdanning som favner kropp og sjel!

Vi gir deg muligheten for å utdanne deg helhetlig innen for en rekke elementer som er nøye satt sammen. Dette akademiet skal gi deg alle de teknikker og verktøyene du trenger for å være en dyktig terapeut. Når du er ferdigutdannet har du alt du trenger for å starte din egen praksis. I tillegg får du tilbud om en mentorordning.

Vi tror at alt har en sammenheng. Alt du putter i deg, mentalt og fysisk (mat) har en betydning for hvordan du har det, hvilke sykdommer du har, igjen mentalt og fysisk. Derfor er det viktig å se hele sammenhengen i et menneske, for å få det beste resultatet. Erfaringen viser at dersom vi ser kropp og sjel under ett, så har vi nøkkelen til et mye bedre liv. Det finnes mange teknikker som hver for seg er bra. Vi har funnet de teknikkene som garantert virker, og sammen gir de en synergieffekt som gir klienten det aller beste resultatet. Klienten blir friskere raskere.Det gjør at du som terapeut kan behandle flere klienter, og da får du muligheten for å hjelpe flere.